محمد رشیدی کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون از شروع مرحله پیش تولید آش خانم جان خبر داد.

به گزارش صبح ساباط؛ محمد رشیدی تهیه کننده سینما و تلویزیون از شروع مرحله پیش تولید آش خانم جان خبر داد.

رشیدی با بیان اینکه فیلم سینمایی آش خانم جان به کارگردانی آقای فرزاد حاتمیان تولید می شود؛ به صبح ساباط گفت: فیلمنامه این اثر سینمائی به قلم جعفر صافی نوشته و تهیه شده است.

تهیه کنده آش خانم جان با بیان اینکه محمد قائم پناه به عنوان مدیر فیلمبرداری و امیر علی نیک فر به عنوان مدیر تولید در این پروژه همکاری دارند؛ بیان داشت: در آش خانم جان جانشین تهیه کننده عباس قاسمی، دستیار تهیه کننده حبیبه فاتحی، مشاور تهیه کننده حامد چتری، صدابردار محمد مهدی سلیمانی اصل و مدیر تدارکات محمد یاسین ملایجردی تولید خواهد شد.

وی همچنین گفت: در این پروژه محمدرضا غلامیه به عنوان مشاور پروژه، حبیبه فاتحی به عنوان طراح لباس، مهشید فلاح زاده به عنوان ترانه سرا و منشی صحنه، حمید حریفی به عنوان آهنگساز، روح الله نوری به عنوان عکاس، سجاد نوروزی به عنوان خواننده تیتراژ شروع، عرفان نجاتی به عنوان مدیر روابط عمومی، محمد هادی فلاح زاده به عنوان خواننده تیتراژ پایان و همچنین چند هنرآموز از دفتر سینمایی شقایق فیلم نیز در فیلم بازی و حضور دارند.

مدیر دفتر شقایق فیلم از امیر علی نیک فرد، فاطمه فاتحی، حبیبه فاتحی، محمدرشیدی، محمدرضاغلامی، عباس قاسمی، فریما خانعلی، حمید رضا امیدی، زینب سادات مختاری،بیتا عرب، حمید رضا امیدی، علی مهری، میلاد خیر خواهی و قاسم اشترک به عنوان هنرجویان دفتر شقائق فیلم که در این فیلم سینمائی به ایفای نقش می ردازند نام برد و ابراز اشت: در این فیلم سهیل دهقانی سانیچ و ستایش دهقانی سانیچ نیز به ایفای نقش می پردازند.

رشیدی همچنین بیان داشت: این فیلم در سینمای هنر و تجربه و رسانه خانگی فیلیمو و نماوا پخش می شود.

وی گفت: در خلاصه داستان این فیلم طنز آمده است که زنی میان سال قصد دارد آشی را بپزد و تمام اعضای خانواده اش را دور خود جمع می‌کند که در این میان اتفاق هایی برای آنها رخ می‌دهد.