من به عشق کسی وارد عرصه سینما و تلویزیون شدم که به تنهایی خود یک سینما بود (مرحوم استاد حسین پناهی) و امیدوارم روزی بتوانم دست جوانان استانم و هر کسی که به بازیگری علاقه مند است را بگیرم.

به گزارش صبح ساباط؛ علی خوش رفتار ساکن روستای کمردوغ شهر دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که دارای مدرک تحصیلی دیپلم میباشد و به جهت علاقه زیادی به صنعت سینما و تلویزیون دارد در شاخه بازیگری زیر نظر آموزشگاه بازیگری محمدعلی سلیمان تاش تحت آموزش می باشد.

خوش رفتار در فیلم سینمایی بادیگارد با کارگردانی رضا دانش پژوه ایفای نقش داشته است و همچنین دستیار کارگردانی مستند خین بس با کارگردانی رضا دانش پژوه در کارنامه او مشهود است.

وی امیدوار است با بازی خود تاثیر خوبی به روی مخاطبش داشته باشد.

شایان ذکر است؛ این هنرمند کهکیلویه ای جدیدا در فیلم تلویزیونی به کارگردانی محمدعلی سلیمان تاش و تهیه کنندگی سید سجاد میرسید به عنوان بازیگر قرارداد بسته و امیدوار است بتواند در این پروژه به بهترین شکل بدرخشد.

بر این اساس؛ خوش رفتار از پدر و مادر و سایر خانواده و آشنایان خود که در زمینه بازیگری از او حمایت میکنند تشکر و قدردانی دارد و آرزو و هدفش پیشرفت در هنر ارزشمند بازیگری است.

وی در گفتگو با صبح ساباط؛ گفت: خدا را شاکرم که تا الان توانسته ام موفق شوم و امیدوارم بتوانم روزی به آنچه که دوست دارم برسم و جوری باشم که همه شما ازم رازی باشید.

خوش رفتار تاکید کرد؛ من از جای دوری آمده ام و به عشق کسی وارد این عرصه شدم که به تنهایی خود یک سینما بود (مرحوم استاد حسین پناهی) و امیدوارم روزی بتوانم دست جوانان استانم و هر کسی که به بازیگری علاقه مند است را بگیرم و حمایت کنم و از تمام اونایی ک من رو همیاری کردن و روحیه به من دادند تا موفق شوم ممنون و سپاسگزار هستم.