امیدوارم در هر زمینه ای از بازیگری که در آن استعداد دارم و علاقه دارم خوش بدرخشم و موفقیتی در این زمینه کسب کنم.

به گزارش صبح ساباط؛ مهلا کریمیان ساکن شهر تهران می باشد و ۱۶سال سن دارد که به جهت علاقه ی زیادی به صنعت سینما و تلویزیون در شاخه بازیگری زیر نظر استاد سلیمان تاش عزیز تحت آموزش می باشد.

کریمیان تا امروز در کارهای متعدد هنری فعالیت داشته و امیدوار است تا با بازی خوبش تاثیرخوبی به روی مخاطبش داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ که مهلا کریمیان اخیرا در فیلم تلویزیونی به کارگردانی استاد محمد علی سلیمان تاش و تهیه کنندگی سید سجاد میرسید به عنوان بازیگر قرارداد بسته است و امیدوار است بتواند ذر این پروژه به بهترین شکل بدرخشد.

این نوجوان هنرمند ضمن از خانواده و استاد سلیمان تاش عزیز و استاد میرسید که در زمینه بازیگری از او حمایت میکنند؛ در گفتگو باصبح ساباط آرزو و هدف خود را پیشرفت در عرصه بازیگری دانست و گفت: امیدوارم در هر زمینه ای از بازیگری که در آن استعداد دارم و علاقه دارم خوش بدرخشم و موفقیتی در این زمینه کسب کنم و یکی از آرزو هام از جانب بازیگری این بود تو بازیگری موفق شوم و در نقش هایی که به من محول می شود خوش بدرخشم که این امر با حمایت خانواده ام و استاد سلیمان تاش برایم ممکن شد.

وی در آخر تاکید کرد: از خانواده ام که هر لحظه پابه پای آرزو ها و رویا های من؛ مرا حمایت کردند سپاسگزارم و همچنین تشکر ویژه از استاد سلیمان تاش عزیز و سجاد میرسید و سایر عوامل فیلم که زحمت کشیدند تا یک پروژه عالی در پیش رو داشته باشیم.