همزمان با چهل‌ و سومین جشن انقلاب به سراغ برخی از مسئولان ارشد استان رفتیم و نظر آنان را درباره وظیفه خود در قبال مردم را جویا شدیم.

به گزارش صبح ساباط؛ امروز ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی و جشن ملت ایران است ملتی که همواره در لحظات حساس و سرنوشت ساز پای کار نظام بوده و با آرمان های امامین انقلاب و شهدا و ایثارگران تجدید عهد و پیمان کردند.

خبرنگار صبح ساباط در چهل‌ و سومین جشن انقلاب به سراغ برخی از مسئولان ارشد استان رفته و نظر آنان را درباره وظیفه در قبال مردم را جویا شده است؛

اتحاد و ایستادگی بر آرمان‌ها مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اتحاد و ایستادگی بر آرمانها مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، گفت: مسئولان با رفع مشکلات قدردانی خود را از این حضور اعلام کنند.

محمدصالح جوکار با اشاره به برپایی راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن اظهار داشت: امروز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که حاصل ایثار و تلاش یک ملت با رهبری حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: در حقیقت این ملت در طول ادوار گذشته با حضور خود در مراسم‌ها یوم‌الله‌ها اثبات و اعلام حضور کرده و تجدید بیعت با امام زمانشان و شهدایشان داشته و تاکید کردند که راه شهدا ادامه دارد.

جوکار با بیان اینکه این ملت با وجود تمام سختی‌هایی که تحمل کرده‌اند باز ایستاده‌اند گفت: این ایستادگی چند پیام دارد که یکی از آنها پیام به غرب است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران در پیام خود به غرب تاکید کرده که هیچ زمانی قرار نیست از حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب دست بکشند و اگر کوچکترین تهدیدی علیه این کشور صورت پذیرد مردم قطعا سخت‌ترین پاسخ را به دشمنان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پیام جدی مردم ایران به آمریکا این است که آمریکای جنایتکار باید این منطقه را رها کرده و هرچه سریع‌تر از آن خارج شود و اگر این کار را نکند هر روز برای آنها سخت‌تر از گذشته می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اتحاد مردم را دومین نکته‌ای دانست که مردم در این حضور خود به همه نشان دادند افزود: پیام بعدی مردم به مسئولین کشور است که ان‌شاالله بتوانند خدمتگزار خوبی برای این مردم فداکار باشند.

جوکار گفت: در حوزه اقتصادی مشکلاتی برای مردم به وجود آمده و مسئولین باید این سدها و مشکلاتی که برای عموم مردم به وجود آمده را رفع کنند.

صداقت و خدمت وظیفه مسئولان در برابر مردم

مهران فاطمی استاندار یزد هم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان در برابر خدا “اخلاص” در برابر ولی امر “اطاعت” و در برابر مردم “صداقت و خدمت رسانی  دانست و گفت: من از حضور باشکوه مردم عزیز استان در جشن پیروزی انقلاب تشکر میکنم و خاضعانه دربرابر آنان سر تعظیم فرود می آورم.

وی پیام مردم به استکبار جهانی را ایستادگی پای آرمان های نظام مقدس اسلامی برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران علی رغم همه مشکلاتی که دارند پای نظام ایستاده اند و  ۲۲ یهمن در واقع مظهر اراده ملی مردم در برابر تمامی ابرقدرتهاست.

فاطمی تصریح کرد: ملت ایران با این حضور به دشمنان پیغام می‌دهد که بر پای حق خود استاده است و عزت ملت ایران و رسیدن به قله های ظفر و پیروزی به زودی محقق و دسترس پذیر خواهد بود

جشن چهل و سوم؛ جشن موفقیت های جمهوری اسلامی است

سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم در مراسم جشن ۴۳ سالگی انقلاب با بیان اینکه معتقدم این جشن، جشن پیروزی ۴۳ساله گذشته نیست بلکه جشن موفقیت های جمهوری اسلامی در یکسال گذشته است گفت: ایران اسلامی در یکسال گذشته در سخت ترین شرایط تحریم و در اوج کرونا توانست مشکلات را پشت سر گذاشته و با رشد قابل قبولی ماموریت های خود را دنبال کند.

وی ابراز داشت: در نظام الهی که امام راحل در ایران اسلامی بنیان نهادند یک مدل مترقی حکومت را ارائه دادند که مبتنی بر فرامین دین و بر مبنای عقلانیت وحی محور طراحی شده است و بر خلاف مدل های بشری و غربی که خط جدایی بین مسئولان، نخبگان و سلبریتی ها با آحاد مردم می‌کشد و بر اساس آن مردم در پایین، نخبگان میانه و مسئولان در راس هرم هستند در مدل امام(ره) دایره وسیعی ترسیم شده که در مرکز آن ولایت قرار داشته و مردم و مسئولان مثل روغن در کنار ولایت شناورند.

پورشمسی اضافه کرد: هرچه مسئولین به مرکز نزدیکتر باشند نظام مطلوبتر بوده و باعث می شود مسئولیت مسئولان در قبال مردم سنگین تر باشد و خودشان را برای خلق یک حماسه بزرگ در راستای خدمت به نظام و مردم بزرگواری که در همه صحنه هایی که نظام به یاری آنان نیاز دارد حضور دارند آماده کنند.

فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد: حضور مردم در دایره ولایت مداری و این مدل حکومت نشان دهنده قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی است و فشارهایی که دشمن می‌آورد هم  ناشی از ضعف ما نیست بلکه گواه قدرت ما و شکست های کشنده ای است که امروز دشمنان ما متحمل شده اند.

این مقام ارشد نظامی در استان ضمن قدردانی از مردم خوب استان اظهار داشت: این حضور نوید بزرگ برای ملت ایران و یأس و نا امیدی برای دشمنان است.

مسئولان با انجام درست وظیفه خود قدردان مردم باشند

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان هم در این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت قدردانی مردم و مسئولان در برابر انقلاب گفت: مردم ما که همواره در کنار رهبری و پای آرمان های نظام ایستاده اند و همواره در عرصه های حیاتی برای انقلاب نقش آفرین بودند اما مسئولان هم باید قدردان این نظام و مردم باشند و تلاش کنند تا انجام درست وظیفه و امور مردم در اسرع وقت خدمتگزاری شایسته برای آنان باشند.

ایستادگی پای آرمان های نظام؛ پیام حضور مردم در جشن انقلاب به مستکبرین جهان 

سردار محمد حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان هم  ایام الله دهه فجر را نماد انقلاب اسلامی و سرآغاز طلوع اسلام ناب محمدی دانست و گفت:  طبیعتا زنده نگه داشتن این ایام از طریق جهاد تببین به وسیله ارسال پیام ها و دستاوردهای نظام و انقلاب برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت در گام دوم انقلاب از مهمترین وظیفه مردم و مسئولان است که البته    ملت بصیر و ولایتمدار ایران این نقش را به خوبی درک کرده و در جنگ افکار و اندیشه ها با حضور دشمن کور کن خود در جشن انقلاب بار دیگر ایستادگی و پایبندی به نظام اسلامی و آرمان ها آن را  به استکبار جهانی مخبره کرده و براستواری خویش در این مسیر تاکید دارد.

  • نویسنده : حیران