استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از برنامه های مدیریت این استان پیگیری و تمرکز بر حل مشکلات مردم است؛ گفت: مدیران دستگاه های اجرائی باید در دسترس بوده و مطالبات مردم را پاسخگو باشند که در این راستا علاوه بر راه اندازی و حضو در سامانه ۱۱۱ ملاقات های حضوری و حضور در شهرستان ها نیز در دستور کار است.

به گزارش صبح ساباط؛ محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای حضور در شهرستان ها، شهرها و بخش های مختلف آذربایجان غربی گفت: در این سفرها ضمن دیدار با مردم ، ازکمبودها و کاستی ها مطلع، مشکلات دسته بندی و برای رفع آن برنامه ریزی هوشمندانه در زمان بندی مشخص اجرائی می شود.

معتمدیان تصریح کرد: مردم در حوزه اراضی بلاتکلیف هستند و تخلفاتی نیز صورت گرفته که کمیته ای در معاونت عمرانی تشکیل شده تا به وضعیت مردم و گلایه های آنان رسیدگی شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این استان از ظرفیت یک منطقه آزاد و ۲ منطقه ویژه اقتصادی باید بهره مند شود اظهار داشت : قدردان زحمات همه کسانی هستیم که در ایجاد منطقه آزادماکو، مناطق ویژه ارومیه سرو و سلماس فعالیت داشتند و این ظرفیت را فراهم کردند.

وی با اشاره به تصویب ۲ لکه مربوط به منطقه ویژه اقتصادی ارومیه سرو ادامه داد: به زودی اراضی مربوط به این منطقه جهت آماده سازی، تحویل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به عنوان نهاد متولی و اجرایی می شود.

معتمدیان همچنین گفت: در سلماس هم مناطق ویژه ای در حال راه اندازی است که در صدد تکمیل زیرساخت های آن هستیم تا این منطقه از وضعیت رکود خارج شود.