مدیر مخابرات منطقه یزد گفت:  ۳۳پروژه مخابراتی با اعتبار معادل ۱۵میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش صبح ساباط؛ دومین همایش علمی، تخصصی بررسی ایمنی تشعشع در شبکه های ارتباطی بدون سیم صبح امروز با حضور مدیرکل نظارت بر امور طیف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مسئول سابق فیزیک بهداشت کل سازمان انرژی اتمی در دانشگاه علوم پزشکی یزد، مشاور حقوقی و رگولاتوری شرکت ارتباطات سیار ایران، مدیر مخابرات منطقه یزد، امام جمعه بخش مرکزی و فعالان این حوزه در سالن همایش های باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

زارع مدیر مخابرات منطقه یزد در این همایش ضمن خوش آمد گویی به حاضران با اشاره به اینکه توسعه حوزه ارتباطات مستمر است گفت: بار اصلی پوشش و خدمت رسانی در حوزه ارتباطات استان  بر عهده همراه اول است و تاکنون  بیش از ۱۸میلیون خط با ضریب نفوذ ۱۴۴/۱درصد و سهم بازار حدود ۷۴درصد واگذار شده است.

وی ادامه داد: درصد پوشش جمعیتی ۲G عدد۹۹/۶ درصد، ۳G عدد ۹۵درصد و ۴G عدد ۹۲درصد، در زمینه پوشش جاده های اصلی و فرعی ۲G عدد ۲۵۸۱ کیلومتر، ۳G عدد ۱۵۵۲کیلومتر، ۴G عدد ۸۹۰کیلومتر و در زمینه پوشش جاده های ریلی ۲G عدد ۹۱۰کبلومتر، ۳Gعدد ۵۱۰ کیلومتر و ۴G عدد ۲۶۸ کیلومتر است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در بخش دیگری از سخنانش گفت:  ۳۳پروژه مخابراتی با اعتبار معادل ۱۵میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد

زارع با اشاره به وجود ممانعت هابی در توسعه پروژه های مخابراتی ابراز داشت: این ممانعت ها به سه صورت است  ممانعت های مردمی، همکاری ارگان ها و در اختیار گذاشتن فضای مناسب احداث سایت و بروکراسی اداری مهمترین چالش های موجود به هنگام اجرای پروژه های تلفن همراه در استان است.

وی افزود: ممانعت های مردمی به دلیل رواج برخی نظریات غیرعلمی در جامعه است که برای مردم ذهنیت هایی ایجاد می کند و علاج حل این مشکل آگاه سازی جامعه و اطمینان بخشی است

  • نویسنده : حیران