رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان يزد با اشاره ايثار و از خود گذشتگي و مقاومت جانبازان دوران دفاع مقدس، از آنها به عنوان ذخيره هاي انقلاب اسلامي و دانشگاه جهاد ياد كرد.

به گزارش صبح ساباط ؛ محمد رضا دهقاني اشكذري درئیس دانشگاه آزاد یزد در بازديد واحد بهاباد و ديدار با جانباز ۷۰ درصد علي رضا پور گفت : جانبازان جزو بندگان محبوب خدا هستند و در مجاهدتهاى خود بخشى از جسم و سلامتى‏شان را در راه خدا انفاق كردند.

دهقانی اشکذری تصريح كرد : بی شك يكی از بزرگترين نعمات الهی در جامعه وجود مردان شجاعی است كه از پيش از انقلاب و هم پس از آن در برابر دشمنان اين مرزو بوم سينه سپر كردندو انقلاب و اسلام حفظ كردند.

وی با بيان اين موضوع كه بزرگترين جانباز حريم امامت و ولايت حضرت ابوالفضل(ع) است افزود: جانبازان ما بدون توجه به امكانات و پيشرفتهای دنيای حاضر، همواره به امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا می كنند.

در پايان دكتر دهقاني اشكذري رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان يزد با اهداي هدايايي از جانباز علي رضا پور و همسرش به پاس فداكاريهايشان تجليل نمودند.

گفتنی است در اين ديدار رئيس دبيرخانه هيأت امناي استان، مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامي استان يزد، فرمانده بسيج دانشجويي استان يزد، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بهاباد و برخي از مسئولين شهرستان بهاباد وي را همراهي كردند.