مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور در مخابرات منطقه یزد با اهدای لوحی از خدمات و تلاشهای مدیریت و کارکنان مخابرات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ،این تقدیرنامه به دلیل تلاش های مدیریت و کارکنان مخابرات منطقه یزد در اتصال تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت،هوشمند سازی مدارس و راه اندازی سامانه تلفن همراه در روستاهای استان  اهدا شد.
در نشستی که به همین منظور در مخابرات منطقه یزد برگزار شد پاکدل با اشاره به تعامل خوب  منطقه یزد با اداره کل فناوری اطلاعات افزود:همدلی و همکاری نزدیک مخابرات منطقه یزد با اداره کل فناوری اطلاعات استان بیانگر دغدغه این دو سازمان در رفع هرگونه مشکل ارتباطی مردم استان دانست.
زارع نیز در این نشست از همکاری و همدلی مخابرات منطقه یزد و اداره کل فناوری اطلاعات در ارائه خدمت به مردم استان ابراز خرسندی کرد و خواستار تداوم این همکاری شد.
گفتنی است در سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یه استان یزد ۲۰ طرح روستایی در زمینه اتصال به شبکه ملی اطلاع رسانی و اینترنت پرسرعت در استان به بهره برداری رسید که با اجرای آن تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانور جمعیت استان به اینترنت پرسرعت متصل شدند.