دیبا مسکوچی: تمام تلاش خود بر اثرگذاری فرهنگی مصروف می‌دارم به امید اینکه بتوانم از لحاظ فرهنگی روی جامعه تاثیر خوب و بسزایی بگذارم.

به گزارش صبح ساباط؛ دیبا مسکوچی متولد ۱۳۷۵ و ساکن تهران میباشد که در کنار اخذ مدرک تحصیلی فوق دیپلم سینما از دانشگاه سوره سابقه دو سال تحصیل در دانشکده هنر و معماری تهران، مرکز را در کارنامه خود دارد.

مسکوچی با اشاره به اینکه تئاترهای زیادی را در دانشگاه و مدرسه بازی کرده است؛ اما به دلیل مهاجرت از ایران این کار را به صورت جدی ادامه نداده است؛ گفت: در عین حال موفق به ساخت دو فیلم کوتاه شدم و در فیلم‌های دیگری نیز حضور داشتم.

وی در گفتگو با صبح ساباط اظهار داشت: این‌ بار با جدیدت و پیگیری؛ موفق به قبولی در فیلم جشنواره‌ای خارجی به کارگردانی محمد علی سلیمان‌تاش و تهیه کنندگی سجاد میرسید شده‌ام که این همکاری باعث افتخار من است.

این هنرمند جوان با ابراز شادی از اینکه انتخاب محمد علی سلمان‌تاش واقع شده است؛ گفت: من به اتفاقات خوب در دنیای هنر امیدوار هستم و از همین طریق از پدر و مادرم تشکر میکنم. چرا که همیشه در این مسیر از من حمایت کردند و به من انگیزه داده‌اند.

مسکوچی هدف خود را از بازیگری تاثیر حداکثری بر مخاطبین دانست و بیان داشت: تمام تلاش خود بر اثرگذاری فرهنگی مصروف می‌دارم به امید اینکه بتوانم از لحاظ فرهنگی روی جامعه تاثیر خوب و بسزایی بگذارم.