سازمان پدافند غیرعامل، یزد را شهر برتر در حوزه پدافند غیرعامل معرفی و از خدمات شهرداری شهر یزد در این زمینه قدردانی کرد.

‌به گزارش صبح ساباط، در جلسه مشترک مدیران کل پدافند غیرعامل و شهرداران کشور که با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد از خدمات شهرداری شهر جهانی یزد به عنوان شهر برتر در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر شد.

محمد صادق طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد در این جلسه اظهار داشت: خرید تجهیزات CBRN توسط آتش‌نشانی و تجهیز مرکز پدافند زیستی شهرداری یزد، انجام طرح جامع پدافند غیرعامل حوزه شهری و اقدامات پیش بینی شده حوزه پدافند زیستی ازجمله ساخت سازه پدافند زیستی در بیمارستان شهید صدوقی یزد از جمله شاخص های مهم انتخاب شهر یزد به عنوان شهر برتر در حوزه پدافند غیرعامل است.

در این مراسم از سید محمد میرجلیلی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد و مدیر سابق ستاد بحران و پدافند غیر عامل شهرداری تقدیر شد.

به گزارش مهر، همزمان با هفته پدافند غیرعامل نیز استاندار یزد به عنوان استاندار برتر کشور در حوزه پدافند غیر عامل معرفی شد.