رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از برخورد دودستگاه تریلی بعنوان دومین حادثه جاده ای امروز در جاده اردکان به نایین و نجات جان راننده توسط نجاتگران هلال احمر خبر داد.

به گزارش صبح ساباط؛ جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان با اعلام دومین حادثه امروز در محور اردکان و روز پرکار نیروهای امدادی هلال احمر اظهار داشت: دو دستگاه تریلی در محور اردکان به نایین ( ۳۰ کیلومتری اردکان نرسیده به مجتمع گندله سازی ) با هم برخورد و منجر به آسیب دیدگی یک نفر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: با اعلام این حادثه به سرعت نیروهای امدادی هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه پایگاه امامزاده سید نورالدین با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند و به وسیله ست نجات، راننده تریلی را رهاسازی و جان وی را نجات دادند.

کمال آبادی با بیان اینکه این عملیات بیش از یکساعت بطول انجامید ، گفت: مصدوم پس از رهاسازی و اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال داده شد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین و احتیاط هنگام رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره  ۱۱۲ مطلع کنند

  • منبع خبر : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد