مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد در پیامی؛ در گذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد آیت اللهی را تسلیت گفت.

به گزارش صبح ساباط؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان یزد؛ عباس محمدی مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد در پیامی، در گذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد آیت اللهی را تسلیت گفت.

بنابر این گزارش محمدی در  پیام خود آورده است:

ارتحال عبد صالح الهی، عالم عامل، فقیه بارع، محقق مبدع، مروج الاحکام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید جواد آیت اللهی ” قدس اللّه نفسه الزکیه” مایه تاثر و تالم خاطر گردید.

خدمات خالصانه و خاطرات جاودانه آن عزيز سفر كرده، در حوزه تعليم و تربيت، سنگر وعظ و خطابه و هدايت و نقش مؤثر ايشان در اشاعه فرهنگ نماز و تأثيرگذاری در آحاد جامعه به‌خصوص نسل جوان تحسين برانگيز و فراموش ناشدنی است.

فقیه عالیقدری که در تمام طول عمر پربرکت خویش ذی طلبگی را حفظ و ضمن پرهیز و چشم پوشی از تمامی تعلقات دنیوی، زاهدانه و خالصانه به تربیت طلاب علوم دینی و نشر معارف حقه مکتب جعفری پرداخت و با حضور در سنگر نماز جمعه، عمر شریف و پر برکت خویش را صرف آموزه‌های الهی و ترویج اسلام ناب محمدی و وقف انقلاب اسلامی نمود.

اینجانب رحلت این فقیه صمدانی را به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله ‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌‌العالی)، بیت مکرم و معزز آیت اللهی ، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد حضرت آیت الله ناصری ،قاطبه علماء، جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه، اهالی شریف دارالعباده یزد، شاگردان و دوستداران آن فقید سعید تسلیت عرض نموده، علوّ درجات و غفران و رحمت الهی را برای آن به حق پیوسته و صبر و اجر برای جمیع بازماندگان از درگاه حضرت احدّیت مسئلت می‌نمایم.