سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد از تصویب ۲۲ طرح برای صدور مجوز بی نام در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و نیز شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

به گزارش صبح ساباط، دهقانی زاده گفت: این طرح‌ها در ۱۰ گروه و بعد از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط مشاور و کسب نظرات کارشناسی دستگاه‌های اجرایی نهایی شده است.۲۲ طرح برای صدور

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از “طرح صدور مجوز‌های بی نام “تسهیل در فرایند سرمایه گذاری در استان است، افزود: این طرح‌ها ها با تلفیق چند روش از جمله مطالعه اسناد بالادستی با تاکید بر سند آمایش، کسب نظر خبرگان و فعالین اقتصادی و بررسی طرح‌های اعلامی از سوی سازمان‌های مختلف اولویت بندی شده است.

براین اساس مجوز‌های بی نام در بخش مواد غذایی شامل فراوری گیاهان رنگی صنعتی و دارویی نوشیدنی‌های فوری و مکمل‌های غذایی و دارویی بر پایه شیر فراوری انار، انگور و زردآلو اعلام شده است.

این مجوز‌ها در بخش گردشگری:مجتمع گردشگری با رویکرد پارک‌های موضوعی فضایی، مجتمع گردشگری و مرکز همایش­های بین المللی، دهکده گردشگری سلامت، منطقه قرق حیات وحش پارک طبیعت گردی (هتل کویر) و مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری (پیست اسب) می‌باشد.

مجوز‌های بی نام در بخش شیمیایی شامل: پودر رنگ و جوهر دیجیتال، فروآلیاژ‌ها، در بخش کانی‌های غیر فلزی: الیاف شیشه کاشی لمینا و اسلب و در بخش قطعه و ماشین آلات:گیربکس‌های اتوماتیک در بخش نساجی و پوشاک: الیاف پلی استر، نخ‌های ظریف با سیستم رینگ، دربخش فلزی: لوله‌های اسپیرال و آهن اسفنجی بخش الکترونیک: برد‌های مدار چاپی و در بخش فناوری اطلاعات رایانش ابری می‌باشد

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما