مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از رشد 3.6 درصدی پیک بار نسبت به سال گذشته در یزد خبر داد.

به گزارش صبح ساباط، مهندس آرش نواب در نشست تصویری برخط با مسئولین ارشد توانیر با اشاره به رشد ۳٫۶ درصدی پیک بار نسبت به سال گذشته ، افزود : با همکاری بخش صنعتی و کشاورزی درسال جاری ۱۴۳ مگاوات از پیک بار بخش توزیع در ساعات اوج بار به خوبی مدیریت شده است.
وی رقم پیک بار مدیریت شده امسال تا این لحظه را ۹۶۳ مگاوات در تاریخ ۳۱ خردادماه و میزان پیک بار سال گذشته را ۹۲۹ مگاوات در بخش توزیع بیان کرد.
این مسئول پس از گفتگوی تصویری بر خط با مدیران ارشد از همین طریق با مدیران مدیریت های برق ارتباط برقرار کرد و با تاکید بر ادامه فعالیت ها در کنترل پیک بار ،خاطرنشان کرد : همه پایه چراغ های سطح استان برای کاهش پیک بار شب به صورت یک در میان خاموش شود و تا حد امکان طراحی های روشنایی به سمت بهره گیری از فناوری های نوین سوق پیدا کند.
وی یادآور شد : برای برخورد با واحدهای تجاری که از روشنایی نامتعارف و پر مصرف استفاده می کنند؛ بزودی با حکم قضایی با آنان برخورد می شود.
مهندس نواب ابراز امیدواری کرد : با همکاری مستمر صنایع و کشاورزان یزدی ، بتوانیم بدون اعمال خاموشی به سایر مشترکین برق از پیک بار تابستان امسال گذر کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : اطلاع رسانی مفاهیم مهم مدیریت مصرف نظیر تنظیم دمای کولر گازی روی عدد ۲۴ درجه ، استفاده از دور کند کولر آبی در ساعت پیک ، پرهیز از مصرف لوازم برقی پرمصرف در ساعات حساس پیک بار و مطالبی از این قبیل در فضای مجازی توسط همه خادمین مردم در صنعت ، فرهنگ مصرف بهینه را در سطح جامعه اشاعه دهد.

  • منبع خبر : دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یز