به گزارش صبح ساباط، محمدحسین رحیمی زاده در تبیین برنامه‌های این معاونت به مناسبت یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته بزرگداشت قوه قضائیه، گفت: این مراکز ۴ گانه از دوشنبه ۲ تیرماه به صورت برنامه ریزی شده از ساعت ۱۶ الی ۱۸ میزبان علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره رایگان در حوزه مسائل حقوقی است. معاون […]

به گزارش صبح ساباط، محمدحسین رحیمی زاده در تبیین برنامه‌های این معاونت به مناسبت یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته بزرگداشت قوه قضائیه، گفت: این مراکز ۴ گانه از دوشنبه ۲ تیرماه به صورت برنامه ریزی شده از ساعت ۱۶ الی ۱۸ میزبان علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره رایگان در حوزه مسائل حقوقی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته دوشنبه ۲ تیر ماه مرکز شماره ۴ واقع در صفائیه نبش میدان امام جواد (ع)، سه شنبه ۳ تیر ماه مرکز شماره ۳ واقع در میدان ابوذر خیابان وحدت، چهارشنبه ۴ تیر ماه مرکز شماره ۲ واقع در بلوار ۲۲ بهمن مرکز سلامت مهر شفاء و شنبه ۷ تیرماه مرکز شماره ۱ واقع در خیابان کاشانی ساختمان آستان قدس رضوی به ارائه خدمات به همشریان علاقه‌مند خواهند پرداخت.

رحیمی زاده اظهار داشت: همچنین به پرونده‌هایی که در هفته قوه قضائیه در دادگستری استان تشکیل و به مراکز ۴ گانه ارجاع می‌شود تخفیفاتی داده خواهد شد.

وی گفت: برای کاهش در رفت و آمد شهروندان و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، مرکز مشاوره شماره ۳ به صورت آنلاین به نشانی@yavaraneedalat ارائه خدمات مشاوره‌ای خواهد داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد افزود: همچنین مرکز مشاوران قوه قضائیه مستقر در دادگستری استان در این هفته با بهره گیری از ظرفیت وکلای مرکز مشاوران و حضور در دفاتر خدمات قضائی نسبت به مشاروه حقوقی به اشخاص مراجعه کننده اقدام خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران