به گزارش اشکذر خبر،سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: با اشاره به افزایش تصادفات درون شهری یزد، گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش تعداد دوربین‌ها در سطح شهر خواهیم بود و همچنین با راه اندازی سامانه جدید پیامک تخلفات به صورت آنی برای رانندگان ارسال می‌شود. وی با اشاره به افزایش آمار تصادف عابران پیاده […]

به گزارش اشکذر خبر،سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: با اشاره به افزایش تصادفات درون شهری یزد، گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش تعداد دوربین‌ها در سطح شهر خواهیم بود و همچنین با راه اندازی سامانه جدید پیامک تخلفات به صورت آنی برای رانندگان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به افزایش آمار تصادف عابران پیاده در استان، افزود: افراد ۴۰ تا ۵۰ سال و کودکان زیر ده سال بیشترین آمار تصادفات عابران پیاده را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ زارع   از تشدید برخورد‌ها با راننددگان متخلف در استان خبر داد و گفت : در سه ماهه دوم سال جاری گشت‌های درون شهری و پلیس نامحسوس در سطح استان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار تصادفات راهنمایی و رانندگی مربوط به موتورسیکلت عابر پیاده و دوچرخه سوار است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تصادفات درون شهری ۴۱ کشته و دو هزار و ۱۰۱نفر مجروح شدند که از این تعداد فوت شده ۳۱ نفر مربوط به مرکز استان است.

سرپرست پلیس راهور استان گفت: وضعیت پارکینگ‌ها در سطح شهر نسبتا خوب است و مشکل اصلی نبود اطلاع رسانی و استفاده نکردن رانندگان از پارکینگ‌های سطح شهر است.