در راستای تقویت ارتباط بیواسطه با شهروندان و تسریع در رسیدگی به مطالبات، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد، با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت برخط به مشکلات و درخواستهای مردمی پاسخ داد.
به گزارش صبح ساباط؛ به منظور ایجاد بستر مناسب برای پاسخگویی مستقیم مدیران به مردم، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بستر سامانه سامد واقع در استانداری حضور یافت و به صورت برخط به بررسی مسائل، مشکلات و درخواستهای شهروندان در حوزه آب، فاضلاب و خدمات مشترکین پرداخت.
علمدار پس از دریافت تماسهای مردمی، ضمن بررسی موردی مشکلات مطرحشده، دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها را به واحدهای مربوطه صادر کرد و بر لزوم پاسخگویی دقیق، سریع و مستمر به مطالبات مردم تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در حاشیه این برنامه گفت: برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم، یکی از مؤثرترین راهها برای شناسایی دقیق مشکلات و تصمیمگیری بهموقع در جهت بهبود خدماترسانی است و تلاش ما این است که با گوش شنوا و پاسخگویی مسئولانه، اعتماد و رضایت مشترکین را بیش از پیش جلب کنیم.
علمدار در پایان خاطرنشان کرد که تداوم این تعاملات مردمی در قالب سامانه سامد و سایر بسترهای ارتباطی، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش شفافیت مدیریتی دارد.














Wednesday, 5 November , 2025