کمترین میزان ثبت شکایت از مخابرات یزد در سامانه ۱۹۵ مخابرات منطقه یزد در تیرماه 1404 با ثبت کمترین شکایات تلفن ثابت، به عنوان دومین استان کشور معرفی شد.

به گزارش صبح ساباط؛ بر اساس ارزیابی‌های معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه یزد همچنین با رسیدگی به ۹۱ درصد شکایات( ۴۳ مورد از ۴۷ شکایت ثبت شده)، جایگاه برتری در ارائه خدمات مخابراتی کسب کرده است.

محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود: این کاهش حاصل تلاش بی‌وقفه همکاران در مراکز خدمات مشترکان، اداره بازرسی و متخصصان این حوزه است که با پاسخگویی سریع و حل به موقع مشکلات، رضایت مشترکان را جلب کرده‌اند.

  • نویسنده : روابط عمومی مخابرات منطقه یزد