نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و ندوشن در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام، ششم مردادماه هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را گرامیداشت.

به گزارش صبح ساباط؛ محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف شهرستان های  یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام، ششم مردادماه هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را گرامیداشت.

متن پیام جوکار به شرح زیر است:

بسمه تعالی
توسعه مهارت آموزی و کارآفرینی در سند گام دوم انقلاب همواره مورد تأکید است.
مهارت آموزی در جهان رقابتی امروز، بی شک یکی از ابزارهای بسیار مهم در ایجاد تحول و بقای هر سازمان می‌باشد و این نکته به خوبی روشن شده که مهارت آموزی هزینه نیست و جایگاه مهارت آموزی نیروی انسانی در بهبود و افزایش سطح بهره‌وری سازمان‌ها ثابت شده است.
با همراهی دولت و حضور خيّران در این عرصه، ترویج و تقویت فرهنگ مهارت آموزی می تواند ضامن امیدآفرینی در کشور باشد.
نقش آموزش های فنی و حرفه ای در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری بسیار برجسته است لذا باید بسترهای آموزش آحاد جامعه فراهم گردد و دولت در این زمینه سرمایه گذاری نماید.
امید است در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” توسعه و بسط آموزش های مهارتی با همت والا و بی شائبه همه دست اندارکاران عرصه آموزش های فنی و حرفه ای محقق گردد.
با درود به شهدای عرصه مهارت و کارآفرینی به ویژه شهدای هسته ای و تبریک ششم مردادماه، هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای، از تلاشهای عالمانه مدیران و فعالان حوزه مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای در استان یزد صمیمانه تقدیر نموده و توفیق روز افزون تلاشگران این عرصه را از خداوند متعال خواستارم.