رئیس دانشگاه یزد گفت: تمام امور مربوط به اعزام دانشگاهیان با مدیریت بسیج دانشجویی به عنوان دبیر ستاد دانشگاهیان انجام خواهد شد.

به گزارش صبح ساباط، اکبر عابدی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اظهار داشت: تمام تلاش ما در ستاد اربعین دانشگاهیان این است که اگر کسی به سفر اربعین مشرف می‌شود رنج کمتری متحمل شود و همچنین کسی به دلیل مسائل مالی از فیض این سفر محروم نشود.

وی افزود: امسال هدف ما اعزام هزار و ۵۰۰ دانشجو به اضافه اساتید و کارکنان است. قطعا در این مسیر هم افزایی با دستگاه‌های مختلف موجب اعتبار و نیز غنی شدن محتوای این سفر زیارتی است، چرا که دغدغه ما فقط اسکان و انتقال و خورد و خوراک نیست، محتوای این سفر نیز بسیار حائز اهمیت است.

عابدی ادانه داد: علاوه بر اعزام کاروان‌ها، تسهیل نقل و انتقال در ایران و عراق، برپایی موکب دانشجویان حسینیه ایران را نیز در شهر مقدس کربلا در دستور کار خواهیم داشت.

آغاز اعزام دانشجویان از ۲۰ مرداد

کلانتری، رئیس دانشگاه یزد گفت: برپایی موکب در شهر کربلا با وضعیت حمل و نقل و گرمای هوا کار بسیار دشوار و در عین حال ارزشمندی است.

وی افزود: تمام امور مربوط به اعزام دانشگاهیان با مدیریت بسیج دانشجویی به عنوان دبیر ستاد دانشگاهیان انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه یزد تصریح کرد: ثبت‌نام دانشگاهیان از هم اکنون آغاز شده و انشاالله اعزام ها نیز از ۲۰ مرداد ماه انجام می‌شود.

کلانتری افزود: از همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه درخواست می‌کنم برای ثبت‌نام به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/