رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: خوشبختانه در جلسه اخیر شوراهای اسلامی کشور، یزد به عنوان یکی از پنج شهرداری و شورای شهر برتر کشور در زمینه فناوری اطلاعات انتخاب شد که باعث افتخار است.

به گزارش صبح ساباط، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: ۲۲ تیرماه با عنوان روز فناوری اطلاعات نامگذاری شده و توجه به این بخش فقط در کشور ما مطرح نیست و دنیای امروز به سمت فناوری اطلاعات حرکت کرده و هر روز شاهد جهشی بزرگ در بخش‌های مختلف فناوری اطلاعات هستیم.

سیفی ادامه داد: اگر کشور ما و سیستم‌های اداری ما به سمت فناوری اطلاعات حرکت نکند قطعاً از سیستم جهانی حذف خواهد شد و خوشبختانه در این دولت و در دولت الکترونیک قدم‌های مثبت زیادی برداشته شد و شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در این زمینه هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد نیز علاوه بر فعالیت‌های عمرانی در زمینه فناوری اطلاعات و برنامه نویسی اقدامات بسیار زیادی انجام داده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده این رتبه به اول و دوم کشور ارتقا پیدا کند و با توجه به تجهیزات و نیروی انسانی متخصصی که در یزد وجود دارد قطعاً کسب این عنوان امکان پذیر است و لذا از فاوا شهرداری یزد درخواست دارم تا همه اقدامات لازم را انجام دهد و با توجه سرعت فناوری در دنیا باید هر روز برای این حوزه اقدام جدید داشته باشیم وگرنه از دنیا عقب خواهیم افتاد.

انتهای پیام/