ستاد دیه استان یزد در هشتمین روز ماه محرم میزبان نیکوکاران و هیئت هایی بود که با اهدای مبالغ مورد نظر خود در زمینه آزادی زندانیان غیر عمد مشارکت کردند.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با هشتمین روز از ماه محرم ستاد دیه استان میزبانِ قدوم خیرین و هیئت هایی بود که مبالغ مورد نظر خو و نذورات خود را جهت کمک به آزادی زندانیان غیر عمد در قالب پویش نذر حسینی اهدا میکردند.

کمک هیئت پیرو برج یزد

چراغ اول کمک ها را در روز هشتم محرم هیئت پیروبرج در ساعت ۷ صبح روشن کرده و سید علی محمد ضیا کاشانی سرپرست هیئت عزاداران حسینی پیر و برج یزد به همراهی برادر خود سید علی رضا ضیا کاشانی ، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال معادل ۲۰ میلیون تومان را به نمایندگی از دکتر سید علی ضیا کاشانی و عزاداران حسینی پیروبرج یزد جهت مشارکت در آزادی ۱ زندانی غیر عمد اهدا کردند و با این اقدام این هیئت نیز به پویش نذر حسینی با شعار هر هیئت آزادی یک زندانی پیوست.

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی نیکوکار یزدی جهت آزادی ۳ زندانی غیر عمد

چراغ دوم کمک ها را ، علی رضا عبدالرضا زاده به همراهی برادران کاشانی روشن کرده و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را جهت آزادی ۳ زندانی غیر عمد اهدا کرد و گفت: چند روز پیش به همراه هیئت عزادارن حسینی پیرو برج یزد برای عزاداری به زندان مرکزی یزد رفتیم و بعد از مشاهده بعضی افراد که به دلیل بدهی مالی از خانواده خود دور هستند تصمیم گرفتم تا مبلغی را جهت آزادی زندانیان غیر عمد اهدا کنم.

کمک هیئت حداث الحسین یزد به آزادی زندانیان غیر عمد

احسان خوانین زاده سرپرست هیئت عزاداری حداث الحسین با همراهی احسان منچهری نماینده گروه جهادی امام مهربان، مبلغ ۲۰ میلیون تومان در قالب پویش نذر حسینی جهت مشارمت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کردند.

اختصاص هزینه قربانی به آزادی زندانیان غیر عمد

حسین بخشی نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه قربانی گوسفند در روز تاسوعای حسینی را به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص داد و در این خصصوص گفت: هر ساله در ظهر تاسوعا اقدام به توزیع نذری میکنم و در سال جاری تصمیم گرفتم تا این مبلغ صرف آزادی یک زندانی از زندان شود.

اختصاص هزینه مراسم سالگرد به آزادی زندانیان غیر عمد

افسانه یغمایی ، بانوی نیکوکار یزدی مبلغ ۲۰ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد همسر خود مرحوم ” رضا یغمایی” را به نیت رضای خداوند متعال و شادی روح وی به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص داد .

ادای نذر عاشورا با کمک به آزادی زندانیان

محمد حسن زارع مهرجردی نیکوکار یزدی مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به نیت گره گشایی از مشکل و کار خود را به آزادی زندانیان اختصاص داده و گفت هر ساله مبلغی را در روز عاشورا صرف پذیرایی در موکب اباعبدالله حسین (ع) میکردم و امسال نیز تصمیم گرفته تا در کنار این موضوع مبلغی را نیز به آزادی زندانیان جرائم غیر عمداختصاص دهم.

این ها تنها گوشه ای از کمک های خیرین و نیکوکاران در روز هشتم محرم در ستاد دیه استان یزد بود بسیاری از نیکوکاران نیز با تماس با واحد روابط عمومی ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود در قالب نذورات به حساب های ستاد واریز میکردند و به پویش نذر حسینی میپیوستند.

انتهای پیام/