امام جمعه موقت یزد گفت: مفتخریم که در کشور ایران اسلامی، مردم با مشارکت و آرای خود نقشی تاثیر گذار در انتخاب رییس جمهور و سرنوشت کشور برعهده دارند.

به گزارش صبح ساباط به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی در خطبه‌های این هفته شهر یزد، ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برگزاری انتخابات در ایران واقعی و اثرگذار است و برخلاف آنچه مخالفان انقلاب تبلیغ می‌کنند این رویداد صوری و تشریفاتی نیست و هر فردی که اکثریت آرای ملت را کسب کند، رئیس جمهور ماست.

وی ادامه داد: مفتخریم که در کشور ایران اسلامی، مردم با مشارکت و آرای خود نقشی تاثیر گذار در انتخاب رئیس جمهور و سرنوشت کشور برعهده دارند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: همه مراحل برگزاری انتخابات در کشور ما به صورت دقیق و بر اساس قوانین و مقررات، با نظارت بخش‌های مختلف انجام می‌شود و آراء مردم تعیین کننده سرنوشت کشور است.

وی ادامه داد: هر فردی در ایران فقط حق یک رای دارد و هر کسی که همه ملت عزیز ما بیشترین رای را به او دهند، رئیس جمهور می‌شود و در این عرصه موضوع اول حضور و مشارکت حداکثری است.

محمدی همچنین یادآور شد: فردا که نتایج اعلام شد، چون در آستانه ماه محرم قرار داریم انتظار از حامیان رئیس جمهور منتخب این است که حرمت این ماه را نگه دارند.

امام جمعه موقت یزد گفت: حامیان نامزد منتخب باید مواظب باشند که برخی افراد از تجمعات سوء استفاده نکنند که این موضوع برای جامعه بسیار مهم است.

محمدی در خصوص ماه محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر توضیحاتی بیان کرد و بهره گیری مناسب از این ایام را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/