شهردار یزد اظهار کرد: گروه پژوهشی مطالعات اسلامی زنان، بعد از دو سال پیگیری با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار گروه پژوهشی مطالعات اسلامی زنان در شهرداری یزد

شهردار یزد اظهار کرد: گروه پژوهشی مطالعات اسلامی زنان، بعد از دو سال پیگیری با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح ساباط، به منظور ايجاد بسترهای مناسب و گسترش همكاري هاي پژوهشي، مطالعاتی، آموزشی و مشاوره ای، تفاهم‌نامه ای فی مابين شهرداری یزد به نمایندگی ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد و منصوره شاکری رئیس گروه پژوهشی مطالعات اسلامی زنان به امضاء رسید.

ابوالقاسم محی الدینی با اشاره به اینکه این گروه بعد از دو سال پیگیری با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز آغاز به کار کرد، گفت: توسعه و اجرای پژوهش و مطالعات حوزه زنان و خانواده، معرفی الگو‌های موفق زن مسلمان و ارائه سبک زندگی اسلامی و اجرای فعالیت‌های ارزشمند در خصوص زن مسلمان از اهداف ایجاد این گروه پژوهشی است.
وی ادامه داد: تفاهم نامه ی آغاز فعالیت‌های این گروه پژوهشی امروز در سالن انقلاب اسلامی منطقه سه شهرداری یزد به امضای شهردار یزد و خانم منصوره شاکری رئیس این گروه مطالعاتی رسید.

وی افزود: از جمله موضوعات عنوان شده در این تفاهم نامه شامل انجام طرح‌ها و پروژه هاي تحقيقاتي- كاربردي مورد نياز، برگزاری سمينارها، دوره هاي تخصصي و كارگاه هاي آموزشی، راه اندازي، تكميل و تجهيز مراكز آموزشي و پژوهشي مورد نياز، تدوين و تأليف اسناد و مدارك علمی ‌و تبادل آنها، برگزاری جلسات تخصصی در حیطه مسائل و مباحث بانوان و سایر موضوعات بشمار می آید.
با امضاي اين تفاهم‌نامه، طرفين حد اعلاي تلاش خويش را در جهت گسترش همکاری های فی مابین به منظور حل مشكلات و معضلات علمي- تحقيقاتي موضوع اين تفاهم‌نامه و نيل به اهداف چشم انداز شهر یزد مبذول داشته و از هيچ كوششي در اين جهت خودداري نخواهند نمود.
مدت تفاهم‌نامه از زمان امضاء براي ۵ سال تعيين می‌شود و با اعلام قبلي يكي از طرفين قابل فسخ بوده و در صورت رضايت طرفين قابل تمديد می‌باشد.

در این مراسم بی بی فاطمه حقیرالسادات، فاطمه زارع و حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری از اعضای شورای اسلامی شهر یزد، مصطفی زارع زاده معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان و احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/