نخستین قرارگاه حدنگاری استان یزد در سال 1403 در راستای دستورات ریاست سازمان ثبت اسناد کشور به منظور تسریع در اجرای قانون حدنگاری در دو شهرستان تفت و زارچ برگزار شد.

به گزارش صبح ساباط، در این راستا نخستین جلسه قرارگاه حدنگاری تفت در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک، معاون امور املاک و رئیس حفاظت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد و فرماندار و معاونین در فرمانداری این شهرستان با هدف تشریح برنامه های سال جاری جهت اتمام کاداستر زراعی برگزار شد.

همچنین نخستین جلسه قرارگاه حدنگاری زارچ در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک، معاون امور املاک و رئیس حفاظت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد و فرماندار و معاونین در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در این جلسه که با هدف تشریح برنامه های سال جاری جهت اتمام کاداستر زراعی برگزار شد، بر هماهنگی بیشتر برای سنددار شدن تمامی اراضی کشاورزی زارچ تأکید کرد.

مهدی اقبال در خصوص برگزاری این جلسات اظهار داشت : در راستای اوامر جدید معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر آسیب شناسی فعالیت های سال گذشته و اجرای بند ۹ این دستورالعمل و همچنین برطرف نمودن نواقص و برنامه ریزی لازم جهت نیل به اهداف سازمانی با همکاری مدیران دستگاهها بویژه استاندار و فرمانداران ، برگزاری جلسات قرارگاه در سال جاری نیز تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به اتمام ۷۶درصد حدنگاری کشاورزی یزد به عنوان استان برتر کشور افزود : مهمترین و اصلی ترین هدف ما در سال جاری ، اتمام حدنگاری اراضی کشاورزی است و امیدواریم در این راستا ۲۴ درصد باقیمانده را به پایان برسانیم و همه اراضی زراعی استان سنددار شود.

انتهای پیام/