معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مدارس سعادت را بستر معرفتی مبتنی بر پایه رشد و توجه به توانمندی‌های فردی و مهارت‌های زندگی مبتنی بر حیات طیبه دانست.

به گزارش صبح ساباط؛ سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد مدارس سعادت دانشگاه آزاد اسلامی یزد را در مقطع اول متوسطه، در دو مدرسه پسرانه و دخترانه ذکر کرد و گفت: سال ۱۴۰۲ با حضور معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مدارس سعادت استان یزد افتتاح شد و ۸۰ دانش آموزان در حال حاضر در این مدارس به تحصیل اشتغال دارند.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ادامه داد: مدارس معارف در دوره تحصیل بستر معرفتی مبتنی بر شمسه رشد و توجه به توانمندی‌های فردی و مهارت‌های زندگی، مبتنی بر حیات طیبه دارد.

المدرسی افزود: مدارس معارف نگرش های معرفتی با برنامه های راهبردی، عقیدتی، توجه کیفی به درس و تحصیل توام با ارتقای شاخص‌های معنوی است و فعال سازی فطرت پاک انسانی در این مدارس دنبال می شود.

وی تاکید کرد: امیدوار هستیم که با توسعه کیفی این مدارس به اهداف ترسیم شده دست یابیم. در برنامه راهبردی ۵ ساله مدارس، مهم‌ترین مسئله توجه به کیفیت است و در حال حاضر مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به حوزه تعلیم و تربیت دارد و با تاسیس دانشکده‌های تعلیم و تربیت و انتخاب مدارس به عنوان عرصه دانشکده‌ها برای کارآموزی، کاربینی و کارورزی متخصصان حوزه تعلیم و تربیت کار را جلو می برد که مدارس سعادت هم در این فرآیند ارزشمند، نقش خود را ایفا خواهند کرد.

معاون امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و رئیس دانشکده تعلیم و تربیت در پایان یادآور شد: هم اکنون۲۷ مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی با ۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز فعالیت دارند و ۴۸۰ معلم و مربی امر خدمت رسانی علمی، تعلیم و تربیتی نوجوانان را بر عهده دارند. مدارس سعادت، برند جدید مدارس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معارف است و در کنار مدارس سما از سال گذشته تاسیس شده است.