در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی و افزایش حجم ترددها و سفرهای جاده ای، جلسه توجیهی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر در خصوص شیوه‌نامه طرح نوروز 1403 در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد برگزار شد.

به گزارش صبح ساباط به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، در راستای انجام هماهنگی‌های لازم به منظور ساماندهی حوزه حمل‌ونقل مسافر در ایام نوروز و توجیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر استان پیرامون چگونگی اجرای شیوه‌نامه طرح نوروز ۱۴۰۳، جلسه‌ای با حضور معاون حمل‌ونقل این اداره کل برگزار شد.

محمدرضا بشیری، در این خصوص اظهار کرد: طی این نشست دستورالعمل‌های مربوط به رعایت نرخ مصوب فروش بلیت، فروش اینترنتی بلیت و سامانه رزرواسیون تبیین و تشریح شد.
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد افزود: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، ارائه خدمات مطلوب به مسافران و رعایت حقوق آنان از جمله توقف به موقع جهت ادای نماز، رعایت و حفظ شئونات اسلامی و تکریم مسافران از جمله نکات حائز اهمیت مطرح شده در این نشست بود.

بشیری خاطرنشان کرد: بررسی و تحلیل شرایط ایام پیک سفرها و برنامه‌ریزی برای آن، رسیدگی به مشکلات بخش حمل‌ونقل مسافر و طرح انتقادات و پیشنهادات شرکت‌های حمل‌ونقل و انجمن‌ها، درج QR کد بر روی بلیت ها، اعلام سامانه طرح و رسیدگی به شکایات، راه اندازی نمایشگر حقوق مسافر در سالن انتظار پایانه غدیر و آغاز به کار دفتر نمایندگی اداره کل در دفتر پایانه نامبرده نیز در جلسه فوق مطرح شد.

گفتنی است جلسه فوق با حضور کلیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر، انجمن‌های مسافربری، محمدرضا بشیری معاون حمل‌ونقل، بهنیافرد رئیس اداره مسافر و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

انتهای پیام/