مردم شهر یزد در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن همگام با اقشار مختلف مردم و مسئولان به صحنه آمدند و حضور حماسی خود را در صحنه و میدان مبارزه بااستکبار جهانی و میثاقی دوباره با شهیدان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار صبح  ساباط، مردم انقلابی وهمیشه درصحنه شهر یزد همگام با سراسر کشور با حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در یوم الله۲۲ بهمن به صحنه آمدند و با آرمان هایانقلاباسلامی میثاقی دوباره بستند.

مردم شهر یزد مسیر میدان شهید بهشتی(ره)را با شور و نشاط و سر دادن شعارهای ضد استکباری و شعارهای یادآور جشن پیروزیانقلاباسلامی تا خیابان فرخی و خیابان امام خمینی(ره) را پیمودند و به اجتماع پایانی در چهار راه شهدا و میدان امیرچقماق یزد رسیدند.

همه اقشار شهر یزد از پیر و جوان و کوچک و بزرگ به همراه خانواده ها از دهه های اول انقلاب گرفته تا شیرخوارگان متولد ۱۴۰۲ در این راهپیمایی حضور یافته بودند و دهه نودی ها و دهه هشتاذی ها حضور چشمگیری داشتند.

حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پرچم فلسطین در حمایت از مردم مظلوم غزه و حمل تمثال های مبارک امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توسط راهپیمایان در گوشه گوشه راهپیمایی به چشم می خورد و پلاکاردهایی با شعارهای انقلابی جلوه های ویژه  ای به مراسم بخشیده بود.

سرودخوانی گروه سرود دختران فجر با همخوانی سرودهای انقلابی شور و نشاط دیگری به مراسم می داد و دیگر اقشار جامعه نیز با تکان دادن پرچم و همخوانی سرودها، دانش آموزان را همراهی می کردند.

سخنرانی توسط رحیم صفوی مشاور عالی رهبر انقلاب و ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به مردم یزد معنویت دیگری به مراسم بخشید و قطع نامه پایانی همراه با تکبیر شرکت کنندگان در پایان قرائت هر بند از قطع نامه بار دیگر مواضع راهپیمایان را در حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز مخالفت با توطئه دشمنان و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را نشان می داد.

خبرنگاران وتصویربرداراندر جایجای راهپیمایی لحظات ناب راهپیمایی و حضور حماسی مردم را ثبت می کردند.

در ادامه بخشی از تصاویر حضور اقشار مختلف مردم را مشاهده می فرمایید:

22 بهمن 1402