معاون برنامه ریزی شرکت توزیع برق گفت: این جشنواره به منظور حل چالش‌های صنعت برق و انرژی و تسهیل فرآیند تجاری‌سازی فناوری‌ در حوزه‌های مختلف نیرو، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران برگزار می شود.

به گزارش صبح ساباط، رضوی نسب معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از فراخوان حضور دانشجویان، نخبگان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، فناوران و ایده‌پردازان شرکت های دانش بنیان برای شرکت در نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق و انرژی خبر داد.

رضوی نسب گفت : این جشنواره به منظور حل چالش‌های صنعت برق و انرژی و تسهیل فرآیند تجاری‌سازی فناوری‌ در حوزه‌های مختلف نیرو، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران برگزار می شود.

وی افزود : تسهیل یافتن ارتباطات پژوهشی و فناوری صنعت برق و دانشگاه ، تبادل جدید ترین دستاوردهای علمی و فناورانه و جلب مشارکت فعالانه دانشجویی و نخبگان دانشگاه ها از مهم ترین اهداف این جشنواره علمی است.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : جشنواره فن بازار روزهای ۲۳ الی ۲۶ آبان در تهران برگزار می شود که شرکت توزیع نیروی برق استان علاوه بر اعلام نیاز فناورانه به دانشگاه ها ، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد با چند محصول جدید در بخش نمایشگاهی شرکت می کند.

رضوی نسب همکاری مشترک فعال روابط عمومی ها در این جشنواره را یادآور شد و گفت : وب سایت www.event.moe.gov.ir  برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اختصاص یافته است.

وی توانمندسازی و حمایت از شکل گیری بازار پژوهش و فناوری، ایجاد بستر جهت معرفی ایده‌ها و طرح های فناورانه ، فرصت تجاری سازی یافته های پژوهشی را از دیگر اهداف این جشنواره بزرگ برشمرد.

انتهای پیام/