مراسم و آیین جشنواره شهید رجایی سال 1402 استان یزد و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر روز جمعه هفتم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح ساباط؛ به نقل از دبیرخانه جشنواره شهید رجایی استان، در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره که روز گذشته با حضور معاونین استاندار یزد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، این مراسم صبح روز جمعه هفتم مهرماه سال جاری در محل سالن شهید پاک‌نژاد دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

نشست هماهنگی برگزاری جشنواره شهید رجایی با حضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حسین پارسائیان سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و جعفر رحمانی معاون آمار و برنامه‌ریزی و جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دیگر مسئولان ذیربط برگزار شد.

در مراسم و آیین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ استان یزد قرار است بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده توسط دبیرخانه این جشنواره از دستگاه‌های اجرایی برتر تجلیل شود.

شایان ذکر است؛ گفتنی است جشنواره شهید رجایی به منظور تکریم “خدمت صادقانه، انقلابی و موثر به مردم” در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری است که هرساله برگزار می‌شود.