استاندار با قدردانی از صدور احکام مجازات جایگزین حبس با رویکرد فرهنگی توسط قضات استان یز، گفت: صدور احکام جایگزین حبس، با نگاه فرزندآوری و جمعیت، اقدامی نوآورانه و مبارک است. 

به گزارش صبح ساباط، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد گفت: با اشاره به در پیش بودن ماه محرم افزود: حمایت‌های لازم به منظور برگزاری پر شور مراسم سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان در استان یزد صورت  می گیرد.

فاطمی گفت: مراسم سوگواری امام حسین (ع) باید در تراز یزد حسینی و یزد انقلابی برگزار و شور و شعور حسینی از حسینیه ایران در سطوح ملی و بین المللی مخابره شود.

استاندار با قدردانی از صدور احکام مجازات جایگزین حبس با رویکرد فرهنگی توسط قضات استان یزد گفت: صدور احکام جایگزین حبس، طبق قانون و با نگاه و رویکرد فرهنگی، فرزندآوری و جمعیت، اقدامی نوآورانه و مبارک است.

وی ادامه داد: این رویکرد، مؤید توجه ویژه مسئولان قضایی استان یزد  به تدابیر و سیاست های رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در حوزه مباحث فرهنگی است.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این نشست از ۴ قاضی که در صدور احکام جایگزین حبس در زمینه جمعیت و فرزندآوری رای صادر کرده بودند، تجلیل شد.