مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از مردم قناعت پیشه یزد درخواست کرد برای عبور از بحران کم آبی و پیشگیری از قطعی آب، حداکثر صرفه‌جویی در مصرف آب را داشته باشند.

به گزارش صبح ساباط؛ علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از مردم قناعت پیشه یزد درخواست کرده، برای عبور از بحران کم آبی حداکثر صرفه‌جویی در مصرف آب را داشته باشند. گفت: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در ابتدای تابستان امسال و پیش‌بینی ادامه آن در روز‌های آینده و نبود منابع آبی در استان یزد، وضعیت آب در حالت هشدار می‌باشد، لذا از مردم استان یزد تقاضا می‌شود حداکثر توان خود را در صرفه‌جویی و محافظت از قطره قطره آب بکار گرفته تا بحران پیش رو منجر به قطع آب نشود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از مردم درخواست کرد تا از شستشوی حیاط و خودرو، پر کردن حوض آب، آبیاری غرقابی فضای سبز، دوش گرفتن‌های طولانی و مصارفی که حجم زیادی آب مصرف می‌شود جداً خودداری کنند.

علمدار در ادامه تاکید کرد؛ باتوجه به تعطیلات آخر هفته و سفر به روستا‌ها و ییلاقات در خواست می‌شود شهروندان حداکثر صرفه‌جویی در مصرف آب را در اولویت قرار داده واز مصرف نامتعارف آب در روستا‌ها نیز جدا خودداری کنند.