مدیر امور مهندسی و نظارت بر خدمات و مجری پروژه های عمرانی برق منطقه ای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد با دعوت رئیس پژوهشکده مطالعات، سیاستگذاری و حکمرانی در پژوهشگاه نیرو در جلسه نخبگانی بررسی و تدوین استانداردهای صلاحیت حرفه ای کارکنان صنعت برق حضور یافت.
به گزارش صبح ساباط؛ در این نشست که به مدت دو روز در تهران برگزار شد؛ بررسی هایی در بخش مهندسی پشتیبانی صورت گرفت؛ نخبگان و افراد صاحب نظر دیدگاه ها و نظرات علمی و تجربی خود را جهت تدوین هرچه بهتر و کاربردی تر موضوعات به عنوان یک امر اجتناب ناپذیر بیان داشتند.
نوراله شکیبایی مدیر امور مهندسی و نظارت برق منطقه ای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد هدف از تدوین صلاحیت کارکنان را در راستای چگونگی جذب، مطابقت عناوین سازمانی و  افزایش سطح توانایی کارکنان از طریق طی دوره های آموزشی بیان داشتند.
در ادامه نشست نیز موضوعات مختلف مربوطه شغلی با مشارکت حاضرین مورد بررسی قرار گرفت و در بخش های مختلف شغلی، شایستگی، توانایی و مهارت های لازم مورد بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری قرار گرفت.
گفتنی است؛ شکیبایی از طرف معاونت تحقیقات و منابع انسانی توانیر به عنوان یکی از خبرگان مهندسی و پشتیبانی صنعت برق کشور معرفی و از ایشان درخواست همکاری با پژوهشگاه نیرو را داشتند.
پژوهشگاه نیرو سازمانی دولتی و وابسته به وزارت نیرو می‌باشد که مسئولیت مدیریت تحقیقات وابسته به صنعت برق و انرژی ایران را به عنوان کارگزار شرکت‌های مادرتخصصی توانیر و تولید نیروی برق حرارتی بر عهده دارد.
  • منبع خبر : صبح ساباط