رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اولویت های این کمیسیون در سال پایانی مجلس یازدهم را تشریح کرد.

به گزارش صبح ساباط؛ محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری که سال پایانی مجلس باید کارهای نیمه تمام به پایان برسد گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که کارهای نیمه تمام در سال پایانی مجلس نهایی شود از این رو در کمیسیون امور داخلی کشور تا پایان سال بررسی طرح برگزاری اجتماعات و راهپیمایی ها، طرح تشکیل تشکل های اجتماعی، اصلاح قانون احزاب و تشکل های سیاسی و اصلاح قانون مدیریت بحران را به اتمام می رسانیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها طرح ها و لوایحی به صحن علنی ارسال شده که باید در نوبت بررسی صحن قرار گیرد. اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکیل سازمان ملی مهاجرت، طرح مدیریت جامع شهری و روستایی، اصلاح و افزایش حوزه های انتخابیه مجلس باید تا پایان دوره مجلس یازدهم در صحن علنی تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم شریف شهرستان های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن اظهار داشت: دولت نیز لایحه ای درباره ساماندهی راهپیمایی ها دارد که هنوز به دست ما نرسیده و در حال حاضر در کمیسیون طرح ساماندهی راهپیمایی ها و اجتماعات را بررسی می کنیم.