فرمانده انتظامي استان يزد گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 3 تن و 500 کیلوگرم انواع موادافیونی کشف و 6 باند بزرگ واردکننده موادافیونی متلاشی شده است.

سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره اين خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان یزد با کار اطلاعاتی از بارگیری و حمل یک محموله افیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیمی عملیاتی، کنترل محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار داده و “تویوتا” وانت حامل این محموله را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامي استان یزد گفت: در عملیات ضربتی ماموران پلیس، خودرو قاچاقچیان در شهرستان “خاتم” متوقف و در بازرسی انجام شده ۳۴۲ کیلوگرم “هروئین” کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد انتقال این محموله از مرزهای شرقی کشور به مقصد شهرهای شمالی را داشتند با تیزهوشی عوامل پلیس شناسایی و دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس استان یزد افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس استان یزد از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادافیونی کشف و ۶ باند بزرگ واردکننده موادافیونی متلاشی شده است.