امام جمعه بخش بهمن ابرکوه گفت: از نقشه های دشمن تردید افکنی، فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی است و تلاش می کنند در عزم و اراده ملت ما تردید بوجود آوردند و علاوه بر آن با فشار اقتصادی و فشار روانی و فشار عملی که همان آشوب باشد نظام را تسلیم خود کنند.

به گزارش صبح ساباط؛  حجت الاسلام رضا علیزاده در خظبه های امروز نماز  جمعه بخش بهمن اظهارداشت: تشییع پیکر شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س)یک رسم چندین ساله است که امسال نیز ۴۰۰ شهید در سراسر کشور تشییع شدند و استقبال بی نظیر مردم از شهدای گمنام نشان از قدردانی از خون شهدا و به نوعی تجدید بیعت دوباره با آنها و آرمان های انقلاب و امام و رهبری است

وی،افزود: رسانه های ضد انقلاب و برخی رسانه های اصلاح طلب با سانسور کردن تلاش کردند این حضور عظیم را کمرنگ جلوه دهند و از حضور مردم شهرستان در تشیع شهید گمنام تشکر می کنیم و تشکر ویژه از عزیزان خادم الشهدا که چند روز در تلاش جهت تشییع هر چه باشکوهتر و بهتر بودند

جمعه ۹ دی سالروز حماسه مردم ایران روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

امام جمعه بخش بهمن ابرکوه، اظهارداتش: فتنه ۸۸ برنامه ای مدون از سوی دشمنان خارجی با کمک فتنه گران داخلی ،جهت براندازی نظام و برای نابودی کشور بود که الحمد لله با درایت رهبری انقلاب و با هوشیاری مردم و حضور در صحنه خاموش شد.

علیزاده تصریح کرد: ۹ دی در تاریخ ماندگار شد و ملت از فتنه فتنه گران سربلند بیرون آمدند اما فتنه ها تمام شدنی نیست اینها دوباره فتنه کردند و باز مردم روی آنها را کم کردند فتنه آنها نا امید کردن مردم از انقلاب و فتنه آنها بی اعتماد کردن مردم از نظام و  فتنه آنها جدا کردن مردم از ولایت و رهبری است که به فضل خدا این آرزوها را به گور خواهند برد.

شهید حاج قاسم سلیمانی ، قهرمان شکست استکبار

وی گفت: در سالروز شهادت شهید عزیز شهید سلیمانی قرار داریم امروز برای اداره کشور نیاز به تفکر شهید سلیمانی داریم ایشان ویژگی‌های منحصر به فردی داشتند.

امام جمعه بخش بهمن ابرکوه برخی ویژگی های شهید سلیمانی را بیان کرد: شجاعت و مقاومت از ویژگی های بارز این شهید عزیز بود شهید سلیمانی قهرمان شکست استکبار بود هم در زمان زنده بودنش استکبار را شکست داد و اجازه نداد آمریکا در عراق و سوریه به مقاصد خودشان برسند.

علیزاده، افزود:  تمام معادلات آنها را در منطقه به هم زد و لذا از ایشان عصبانی بودند و او را به شهادت رساندند و پس از شهادتش هم با تشییع میلیونی که در ایران و عراق از پیکر مطهر ایشان شد باعث شکست دشمن شدند.

وی ولایتمداری را از دیگر ویژگی های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: برای رهبری و ولایت جان می داد و عاشق رهبری و مطیع حضرت آقا بود. هر کجا نام سردار می آمد دشمن به لرزه می افتاد ولی وقتی خدمت مقام معظم رهبری می رسید مثل یک سرباز ولایت مدار بود

علیزاده به خاطره ای از حاج قاسم اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی وقتی در هواپیما به یک خانم که گلایه مند نظام بود برخورد می کند به ایشان میگوید درسته مشکلات زیاد است اما این مشکلات به واسطه عملکرد ما مسئولین است نه آقا چون دشمنان تلاش می کنند تمام مشکلات را گردن رهبری انقلاب بیندازند و مردم را از ولایت جدا کنند.

وی، یکی دیگر از خصوصیات شهید سلیمانی را انقلابی و پایبند به خط امام و رهبری بیان کرد و افزود: اهل حزب و جناح و چپ و راست و اینها نبود اما انقلابی بود و انقلابی گری خط قرمز او بود و نسبت به آنها تعصب داشت.

امام جمع بخش بهمن گفت: شاخصه هایی که باید یک فرد انقلابی داشته باشد در ایشان موج می زد و یک شاخصه انقلابی گری حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن است که در سردار شهید موج می زد.

علیزاده خاطر نشان کرد: وظیفه مردم در قبال شهدا مخصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن شناسی است و مقام معظم رهبری در بحث دشمن شناسی سه مرحله اساسی مطرح می کنند که شناخت دشمن اولین مرحله است و  مردم باید دشمن خود را بشناسند و نباید در شناخت دشمن اشتباه کرد و دشمن ملت ایران آمریکا، اسرائیل و دستگاه استکبار است.

وی دانستن نقشه دشمن را دومین مرحله بیان کرد و گفت: تردید افکنی ، فشار اقتصادی ، فشار روانی و فشار عملی است و تلاش می کنند در عزم و اراده ملت ما تردید بوجود آوردند و علاوه بر آن با فشار اقتصادی و فشار روانی و فشار عملی که همان آشوب باشد نظام را تسلیم خود کنند.

امام جمعه بخش بهمن، اظهار داشت: مقابله با نقشه دشمن ازدیگر مراحل دشمن شناسی است که عده ای فکر می کنند راه ما این است که در مقابل آمریکا عقب نشینی کنیم تا او از دشمنی دست بردارد اما به فرموده رهبری علاج دشمنی ها این است که ما خودمان را هم از لحاظ نظامی هم امنیتی هم سیاسی و هم اقتصادی قوی کنیم.

علیزاده خاطر نشان کرد: امروز هم به جهت پاره شدن افسار قیمت ها جریان غربگرا که طی سال ها گذشته تلاش کردند هر مشکلی را به عدم سازش با غرب نسبت دهند دوباره پیداشون شده و مدعی هستندکه اگر تن به خواسته های آمریکا در برجام بدهیم مشکل ارز حل می شود.

جنگ اقتصادی بر علیه استقلال ایران

وی، بیان کرد: اینها با تحریم و فشار اقتصادی به دنبال متوقف کردن ایران هستند امروز لازم است مسئولین امور اقتصادی و امور معیشتی خود در یک میدان مبارزه و جنگ تمام عیار اقتصادی ببینند و برای هجمه های دشمن در مساله اقتصاد و چالش های اقتصادی اقدامات فوری و لازم انجام دهند.

هدف دشمن از جنگ اقتصادی

امام جمعه بخش بهمن ، گفت: مهم ترین هدف فشار اقتصادی، از کار انداختن تولید در کشور با هدف ناراضی کردن مردم از نظام اسلامی است انگیزه بانیان تحریم و کارشکنان داخلی نا امید کردن مردم از نظام اسلامی و گرفتن این پشتوانه مهم و اساسی از مسئولان در ایستادگی مقابل دشمن است.

ایران میدان دار حل مشکلات خاورمیانه است

علیزاده، تصریح کرد: اخیر رئیس جمهوری فرانسه در اجلاسی در اردن ار نقش ایران در خاورمیانه سخن گفته که مسئله خاورمیانه با رایزنی با ایران حل می شود و این یعنی اقتدار ایران کاری با قدرت های غربی کرده که برای بر نامه ریزی خود در منطقه نمی توانند نقش ایران را در نظر نگیرند.

انتهای پیام/