رئیس دانشگاه آزاد استان یزد در جریان سفر یک روزه به شهرستان بهاباد، همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه با خانواده دانشجوی شهید قربانی دیدار کرد و در ادامه سفر از افتتاح مدرسه سما در آینده نزدیک در بهاباد خبرداد و در با حضور در نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد بهاباد، در ادامه سفر خود، مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه را افتتاح کرد.
به گزارش صبح ساباط؛ محمد رضا دهقانی اشکذری در سفر به شهرستان بهاباد با حضور در نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی یزد، از راه اندازی مدرسه سمای این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و در بخش دیگری از سفر خود همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه با خانواده شهید امیر حسین قربانی دیدار و گفتگو کرد و سپس به همراه خانواده شهید مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد را افتتاح کرد.
نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد بهاباد
بر اساس این گزارش، جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد به ریاست محمدرضا دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد یزد، فرماندار و رئیس دانشگاه آزاد واحد بهاباد در محل دانشگاه آزاد بهاباد برگزارشد.
راه اندازی مدرسه سمای بهاباد در آینده ای نزدیک
دکتر دهقانی اشکذری در ادامه سفر خود به شهرستان بهاباد از راه‌اندازی مدارس سما در شهرستان  بهاباد با همکاری مسئولان آموزش و پرورش درآینده ای نزدیک خبرداد.
دیدار با خانواده شهید دانشجو
به مناسبت روز وحدت حوزه ودانشگاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با خانواده دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی دیدارکرد.
وی، با حضور در منزل پدر دانشجوی شهید امیرحسین قربانی بهابادی ضمن دیدار با خانواده این شهید مراتب ارادت خود را به محضر پدر و مادر و خانواده این شهید عزیز رساند.
افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور بهاباد
مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد با حضور رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان یزد، مدیران دانشگاه آزاداسلامی استان ، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان بهاباد و نیز خانواده شهید امیرحسین قربانی افتتاح شد.
محمدرضا دهقانی اشکذری در این مراسم اظهار داشت: اساس رشد و توسعه هرکشوری تحقیق و پیشرفت است و تحقیق به تولید، اشتغال و پیشرفت کشور می انجامد و آنچه امروز از طرف دشمن مورد هجوم قرارگرفته دستاوردهای نظام اسلامی است که باید به خوبی تبیین شود.