مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در نشست با مدیرعامل خانه مطبوعات استان گفت: دغدغه مندی و توجه رسانه ها به مسئله آب استان باعث تغییر رفتار و نگرش شهروندان به این مایه ارزشمند می شود.

به گزارش صبح ساباط؛ جواد محجوبی مدیرعامل این شرکت در دیدار با علی مشیری نیا مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد گفت: رسانه ها با دغدغه مندی و جریان سازی می توانند مردم را در زمینه آب مطالبه گر کنند.
وی افزود: باتوجه به اینکه مسئله اصلی استان یزد موضوع آب است، رسانه ها باید با اطلاعات درست و به موقع ارزش آب را برای مردم بیان کنند.

محجوبی با بیان اینکه مدیریت مصرف آب از سوی شهروندان نیازمند فرهنگ سازی است، خاطر نشان کرد: رسانه به عنوان مناسب ترین ابزار فرهنگ سازی در جامعه می تواند فرهنگ مدیریت مصرف آب را در بین مردم نهادینه کند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منظقه ای یزد در پایان ابراز کرد: مصرف درست آب به مشارکت مردم نیاز دارد و رشد رسانه‌ها وسیله‌ای برای افزایش مشارکت مردم است.

شایان ذکر است؛ در این نشست مشیری نیا ضمن تبیین شرح وظایف و اهداف خانه مطبوعات استان یزد بر نقش فرهنگ و نگاه فرهنگی در مرتفع شدن مشکلات آبی استان یزد اشاره کرد و بر آمادگی خانه مطبوعات استان یزد در همراهی و همکاری آگاهی سازی شهروندان از مسائل و مشکلات صنعت آب و برق استان تاکید کرد.