«برندسازی و توجه به ظرفیت ها»، یکی از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در راستای اجرای سند تحول و تعالی است.

به گزارش صبح ساباط؛ جلسه مشترکی با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد یزدو تعدادی از دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی در طرح جامع «تحول برند دانشگاه آزاد اسلامی یزد» برگزار شد که توسط مجری طرح، دکتر شهناز نایب زاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یزد عملیاتی می شود.

دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد یزد، در ابتدای این جلسه، با تشریح توانمندی های دانشگاه ، یادآور این مطلب شد که دانشگاه آزاد یزد به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی استان ، با داشتن توانمندی های شاخص زیاد، از اعضای هیات علمی مجرّب و کار آفرین برتر، امکانات وسیع آزمایشگاهی و کارگاهی بی نظیری برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد استان یزد در ادامه ، تغییر نگاه مردم استان به دانشگاه آزاد یزد را به عنوان یک برند معتبر در سطوح مختلف علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و آموزشی را متذکر و اظهار کرد: باید توانمندی ها و پتانسیل های دانشگاه را با همکاری همه حوزه ها به نمایش بگذاریم و دانشگاه را به جایگاهی شایسته در استان تبدیل سازیم که به عنوان انتخاب اول هر داوطلب، پژوهشگر و هر متقاضی ورود به دانشگاه مطرح باشد.

وی مهمترین اهداف اجرای این طرح جامع دانشگاه آزاد یزد را تحلیل صنعت آموزش عالی کشور ، تحلیل مخاطبان دانشگاه، تحلیل برند دانشگاه و تدوین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه برند سازی دانشگاه آزادیزد با مخاطبان جامعه هدف ، عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد، با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد یزد در عرصه های مختلف داخلی گفت: دانشگاه آزاد یزد به عنوان یک دانشگاه کارآفرین و مسئله محور در استان، باید به یک برند برجسته و پیشرو، در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندیهای موجود و خلق فرصت ها و روندهای تحول ساز مبدل شود.

دکتر دهقانی اشکذری، افزود: در این راستا، ضمن تحلیل صنایع فعال در استان، فابلیت های برند دانشگاه و نیازهای مخاطبان آن مورد توجه قرار گرفته وضعیت فعلی دانشگاه از منظر مدیریت استراتژیک برند تشریح می شود.

مجری طرح برند سازی: ۱۳ دانشجوی ارشد و دکترا طرح تحول برند دانشگاه آزاد یزد را اجرا می کنند

شهناز نایب زاده مجری طرح «برندسازی»و عضو هیئت علمی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد تصریح کرد: تیم تحقیقاتی اجرای طرح برندسازی واحد یزد، متشکل از ۱۳ نفر از دانشجویان مدیریت بازرگانی در مقاطع دکتری و ارشد می باشد که با دغدغه رشد و توسعه دانشگاهی که در حال حاضر در این مقوله مشغول به تحصیل می باشند به تحقیق و مطالعه پرداخته و با یادگیری شیوه علمی تحقیق در یک تیم علمی، بخش ها و فازهای مختلف طرح تحول برند دانشگاه آزاد یزد را اجرا خواهند کرد.

وی در ادامه مهمترین اهداف اجرای طرح را، شامل تحقیق و ارزیابی در صنعت آموزش عالی و مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی و شناسائی ظرفیت های دانشگاه و همچنین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه توانمند سازی دانشگاه آزاد یزد به جهت تحلیل جامع وضعیت کنونی جایگاه دانشگاه آزاد یزد در استان بیان کرد.

نائب زاده، کسب بینش لازم برای برنامه ریزی های آتی با در نظر گرفتن ویژگی های بومی استان و نیز دغدغه های استان در زمینه اشتغال و علی الخصوص دیدگاه های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد را در قالب اجرای طرح برندسازی تأکید کرد.

گفتنی است: در این نشست، دانشجویان مجری طرح به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود در حیطه و فضای کار پرداختند.

انتهای پیام/ص