سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر راه اندازی شد.

به گزارش صبح ساباط؛ تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران می توانند مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادهای خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات به نشانی bazresi.tci.ir ثبت کنند.

بر این اساس؛ بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاه های ارتباطی، علاوه بر وب سایت، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران ، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظرها ، پیشنهادات و انتقادات ، کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.

براساس این گزارش؛ در حال حاضر ارتباط با سامانه بازرسی به صورت تلفنی امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس ۲۰۱۹۵ به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح سازند.

شایان ذکر است؛ مجموعه بازرسی شرکت مخابرات ایران به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان ، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری می کند.