مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی ضمن اشاره به عملکرد کارگروه در طول سال گذشته گفت: با تکمیل فرآیند ارزیابی دفاتر پیشخوان، کیفیت ارائه خدمات به مردم بهبود می یابد.

به گزارش صبح ساباط؛ محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی این استان در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان و ICT روستایی که بصورت همزمان با جلسه کارگروه نظارت بر ایفای تعهدات دفاتر دارای پروانه، برگزار شد، از موافقت کارگروه برای صدور پروانه جدید برای ایجاد یک دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و یک دفتر پیشخوان شهری خبر داد و گفت: از ابتدای تشکیل کارگروه تاکنون مجموعا در سطح استان یزد ۶۹ پروانه جدید برای دفاتر ICT روستایی و پیشخوان شهری صادر شده که در کنار دفاتر قبلی، درحال فعالیت و خدمات دهی به مردم می باشند.

پاکدل افزود: با توجه به آغاز مرحله دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سال ۱۴۰۰ ضروری است تمامی دفاتر پیشخوان دولت اعم از شهری و روستایی، از تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت ۲۰ روز، با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://geps.cra.ir نسبت به بررسی، تکمیل و رفع مغایرت اطلاعات اقدام نمایند.